Ahogy a cím is sejteti, az első hét kezdeti fellángolása után elég nagy szünetet hagytam az írásban. Na nem mintha nem gyűltek volna a közös km-ek, csak valahogy a múzsa került
Szóval a hétköznapi kalandozás annyiban merült ki, hogy párszor elmentem munkába, meg kisebb kerülővel haza. Közben megjött a generátor, hozzá a tömítés, ami mindenképpen pozitívum, de kicserélni nem tudtam, mert ahhoz a motorolajat is cserélni kell. Szóval megvolt a szombati túrához a lista, plusz le volt beszélve, hogy Linzben felpróbálok egy használt csizmát, amit talán méretben passzol. Így szombaton nyolc előtt indultam, hogy biztos ami biztos a 9:00-s randira odaérjek, hisz se gps-em, se helyismeretem, egy darabig tudtam csak az utat fejből. Az utolsó biztos ponton megálltam és google maps-on néztem merre van az arra, de még így is időben értem, a csizma is passzolt, szinte zsírúj volt, 15 eurót megért. Ha már ott voltam, felkerestem Balázs cimborámat is, ő is friss B125-ös jogsis, friss géppel, 10 percet írt a google, hívtam, indultam. Persze úgy elkeveredtem a fent említett okokból, hogy az ipari negyedben kavirnyázva lett is fél óra az utam :D .
Kifele menet Linzből nagyjából kitaláltam a nagy bevásrlóközpontig, onnan már a motorosbolt egy köpésre volt és mivel szinte két hetente odajárok, már fejből tudom hogy lehet odajutni. Megvettem a hiányzó láncszemeket, de az üzleti modell érdekes, hisz gondolom szombat a legerősebb nap, de csak egy eladó van, aki mint otthon az unixnál, bárdinál a gép előtt megkeresi cikkszám alapján ami kell neked és hozza hátulról. Úgyhogy türelmesen kivártam a sorom, megkaptam az olajat, szűrőt, gyertyát és indulhattam haza. Így olyan 100km körüli lett ez a kör is, kellemes volt.
A délutáni móka megvolt, persze az eső megijesztett és a szomszéd garázsába (ahol amúgy is lakik, csak normál esetben az egyik fal és a szomszéd autója között áll) kellett bekuncsorogjam magam az operáció idejére, de az olajat és a generátort kicseréltem, a gyertya még várat magára (mondanom sem kell, ez idő alatt egy csepp sem esett). A problémám nem múlt el, de legalább tudom, hogy a fentiek rendben vannak.
Kisebb próbakört mentem is, meglátogattam kollegámat, ami egy 50km-es egy órás karika lett, azt hittem közelebb lakik :D , s persze hazafele nem a főúton, hanem a hegyi utakon jöttem.
Vasárnap is kisebb felfedező útra indultam a környéken, mondom nézzünk körül. S a gyanúm az volt, a benzinszint jelzője rossz, indulás előtt megkevertem a benzint, hogy a jeladó ne legyen koszos, kicsit feljebb ment, aztán vissza. Mondom mindegy, benzin van, gyerünk. Már a tervezett utam több mint felét megtettem, megállt alattam a motor, mondom derék, tényleg elfogyott a benzin :D . Hívtam egyből anyát, szegény, gondolom mikor meglátta, hogy én vagyok a legrosszabbra gondolhatott, de szerintem visíthattam a röhögéstől, hogy mekkora amatőr lehetek, elmondtam neki a nyűgöm, meg hogy merül a telefonom, hozzon egy kanna benzint. Pikkpakk odaért és orvosoltuk a hibát, hazafele meg teletankoltam a kis tyúkot és tudom, a szintjelző jó.