zöldfülű negyven felett

zöldfülű negyven felett

Évzáródás

2023. október 14. - zöldfülű negyven felett

Hát ez a nap is eljött. Az év talán tényleg legutolsó napsütéses, meleg napja, amin el tudok menni még egy hosszabb körre. A péntek délután, kora este volt ez, mert mára (szombatra) családi program volt tervezve, így ez a röpke másfél óra jutott évzárás címszó alatt. Jó, hogy van a navinak tartója a kormányon, mert a készüléket sikeresen itthon hagytam, de nem akartam visszajönni érte, már a második km után sem. Rögtönöztem egy karikát, alsóbbrendű utakon, elég gyér forgalommal szerencsére.

 img_6123.jpeg

Napsütés, hegyek, perfekt

Sattledt és Kirchdorf an der Krems között beleesett a 11%-os hosszú, egyenes lejtő, a kísértés nagy volt, hisz a gyári 105-ös szabályzott végsebességet ott simán túlszárnyalhattam volna, de nem hívtam ki a sorsot, csak kényelmesen, jólesően akartam élvezni a menetszelet, a hatalmas erejét a gépnek (haha :D), vagy csak méltón búcsúzni a szezontól. Pettenbachnál Scharnstein fele sejtettem, hogy a forgalom nagy lesz, de hogy ilyen óriási, azt nem gondoltam volna, mivel Scharnstein és Gmunden között útépítés van, el van terelve a forgalom is, de megoldottam, meg haza is találtam. Már indulás után kiírta a kávédaráló, hogy alacsony az üzemanyagszint. Mivel télre elrakás előtt voltam, tankolni már nem akartam, de hazaérni azért igen. Anno egyszer már megállt alattam, hogy “helló, tankolni nem tudok magamtól”, úgyhogy a megtett távolság alapján, meg abból a tapasztalatból csak tippeltem, hogy azért hazaérek. A karika vége arra lett, amerre munkából is hazafele jövök, de mást nem tudtam hirtelen rögtönözni. Percre pontosan arra az időre értem haza, amit terveztem, amit láttam, hogy akkor van a naplemente. Nagyszerű időzítés, a felső úton be is tudtam menni a kertbe, legurultam a hütte elé. Kutyákok nagyon boldogok voltak, hogy hazaértem, de anya még jobban, megölelt és azt mondta, örül, hogy hazaértem egyben. Rápillantottam az órára megállás után és mindent le tudtam nullázni, ez most így szerintem teljesen jó is lett:

img_6126.jpeg

A benzin kifogyott, olajcseréig hátralévő távolság is, így tavasszal az lesz az első: nagyszervíz, nem árt a láncot is cserélni, de azt lehet szakemberre fogom bízni. Nagyságrendileg 5700km-t toltunk le együtt nyár eleje óta, van akinek ez sok, van akinek ez kevés, első szezonban nekem így adta ki. Minden km-t élveztem, jövőre megyünk tovább. Felraktam az emelőkre, az akksi még benne van, mert a kis usb kábelt még be akarom kötni, meg annyira nagyon hidegek még talán nem lesznek.

img_6127.jpeg

Hadd pihenjen

Így már csak pár apróság van vissza a teljes téliesitéshez, nekem is jó lenne, ha mondjuk ma elaludnék és csak tavasszal ébrednék fel :) .

A bejegyzés trackback címe:

https://dannner.blog.hu/api/trackback/id/tr4318234879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása