zöldfülű negyven felett

zöldfülű negyven felett

Hétvég(r)e

2023. június 24. - zöldfülű negyven felett

Hurrá, itt a szombat! Nyár is van. Ja, meg eső és vagy 15 fok. Még jó, hogy az legalább pluszban és nem minuszban. Nem kimondottan motorozás volt a program mára, de így minden kinti elfoglaltság is nagyjából ki lett lőve. Így ami fontos volt, le kellett ugranom a faluba boltba, meg egy kanyarral a szemétgyüjtőbe is elvittem ezt-azt, ezt mind anya kisautójával kellett megtennem. Sebaj, kis gokart, szeretem. Aztán hazaérve az időjárás megmaradt, de a kedvem csak rosszabb lett.

img_4794-2.jpg

A kép önmagáért beszél. Durcás kisfiu

Ahogy mondják is, a fiuk nem nőnek fel, csak a játékszereik lesznek drágábbak. Na valahogy így. És nyilván minél inkább nem mehettem ma motorolni, annál inkább akartam volna. Aztán délutánra csak kellett újra menni a boltba. Addigra az eső már bőven elállt, plusz az utak is megszáradtak, bár a csúnya esőfelhők nem nagyon akartak messzire menni. Mondom nem gond, csak 2-3km, sebaj, nagyon nem lehetek vizes.

Akartam is kikanyarodni a feljárónkról, de jött lentről egy autó, nem akartam kifordulni elé, megálltam, kuplung be, fék be, jobb láb le. ... Mondom jobb láb le. ... Le. ... LELELELE. Hát nem ért le, elborultam mint a rohadt nád álló helyzetben. MIvel pont arra is lejtett a feljárónk, nem ért le, de ez az én balf@szságom volt ugye, hát ez van. Megvolt az első esés. Valahol olvastam is, hogy olyan motoros aki nem esett még el, az hazudik. Valahogy így éreztem én is, úgyhogy vártam, tartottam tőle. De most megvolt, mehetünk tovább :) . Felállítottam a motort, nyilván lefulladt, újraindítottam és irány a bolt. Közben nevettem magamon magamban, milyen amatőr hiba volt megint, de hát ebből is tanul az ember. Jó esetben.

Ahogy indultam hazafele, már a Nap is kisütőtt, így kerülővel jöttem, bár a napszemüveg híjján a sisak integrált lencséjét kellett használnom, ami mondjuk számomra felettébb zavaró, mert nem takar teljesen és mivel íves, kicsit olyan hatást kelt, mintha dioptriás lenne (pedig nyilván nem az), de tüzet oltani moslékkal is lehet.

Úgyhogy hazafele egy fél órás karika lett az kis falvakon-tanyákon keresztül, elég is volt mára.

A bejegyzés trackback címe:

https://dannner.blog.hu/api/trackback/id/tr7918152828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása