zöldfülű negyven felett

zöldfülű negyven felett

Akkor kell motorozni amikor jól esik ...

2023. június 29. - zöldfülű negyven felett

... az eső. Pár hete még ezzel szívtam a vérét ismerősnek és engem is utolért az igazi eső. Eddig kis záporkák el-elkaptak, nagy "kár" nem történt. Na de tegnap reggel, autó nélkül az esőben dolgozni menni két opcióm volt. Vagy a bringa ami 50-55 perc, vagy a motor ami 20 perc. Nyilván ez utóbbi mellett döntöttem lesz ami lesz alapon. Lett is amit lett. A kis mellékutunk olyan 4-500m-re van a főúttól, mire oda kiértem már tocsogott az alsógatyám a vízben. Nyilván ez egy pár perces szakasz, de ebből lehet következtetni az eső mértékére. Sebaj, menni kell, menni kell. A falut elhagyva a főúton nagyon sok helyen állt a víz, egy helyen inkább félreálltam és enegedtem az autósokat és a 3-4 vasúti átjáróban is extra óvatos voltam, most már így ilyen fejjel inkább azt vallom, érjek be később, mint sehogy. De szerencsére beértem, minden rendben volt, leszámítva, hogy tocsogott mindenem. De hát az esős évszak ilyen :D . Szerencsére bent a melós ruhám száraz volt, a hátizsákomon van "esőkabát" és a fontos dolgok nem áztak el. Délelőtt valamikor kisütött a Nap, így kivittem a felszerelést és a motort ruhaszárítónak használva pár óra alatt meg is száradt minden.

 img_4843.jpg

Nem szép látvány, de hasznos

Hazafele szerencsém volt, szárazon tudtam jönni. Viszont déliután volt még egy utam, ami szolgáljon tanulságként mindenkinek.

Éreztem, hogy igen szeles a lábamnál, hát mondom jó idő van, meg ilyesmi, de nem (csak az). A csizmám kicsit szarni ment, hogy finoman fogalmazzak.

img_4850.JPG

Itt még ok, mondom a sztender füle le van flexelve, majd meg kell reszelnem, biztos az vágta fel a műanyagot. De nem, a bal csizmám is ilyen. Hát jó, akkor mit lehet tenni? Majd megálmodom. Aztán jött az igazi döbbenet.

camphoto_1804928587.JPG

A talpa levállt. Pár hete vettem a csizmát és szinte azonnal leamortizáltam. Ok, használtan vettem, de semmi baja nem volt. Pár régebb óta motorozó embert megkérdeztem és egyértelműen anyagfáradást "diagnosztizáltak". Így a mai nap tanulsága: NE VEGYETEK CSIZMÁBÓL SEM HASZNÁLTAT!!! Az anno evidens volt, hogy sisak csak zsírúj jöhet szóba, de csizmánál nem gondoltam volna, hogy polcon való állásból is lehet anyagfáradás. Hát most már ezt is tudom, így legközelebb csak új lesz boltból, számlával, garival.

Ezt még megpróbálom nagyjából megragasztani, hogy a motorosboltig el tudjak menni vele :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dannner.blog.hu/api/trackback/id/tr8118155834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása