zöldfülű negyven felett

zöldfülű negyven felett

Megint egy heti összefoglaló

2023. szeptember 10. - zöldfülű negyven felett

Úgy tűnik a heti írásos összefoglalónak van most szezonja. Ahogy a hajnali tíz fokoknak és munkába menni motoron már kevésbé kellemes. Kétszer már enyhe ködbe is belefutottam, ami inkább azért volt kellemetlen, mert a plexin lecsapódott a pára és azért nem láttam sok dolgot.

Pár cuccot rendeltem már a télre felkészülés céljából, az egyik a hátsó kis hengeres “baszok”, ami az emelőhöz nem feltétlenül kell, de egyszerűbb, mint a lapos megoldás.

img_5497.jpeg

A fémszínű csavart lefestettem inkább feketére, ugyan a lengőkartól színben elüt, de szerintem így akkor is jobb.

S a tartókkal megemelve már majdnem “télkész” a gép.

fullsizerender.jpeg

Mint egy igazi, komoly motor :D

Na de a héten volt más kaland is. Mivel van egy visszatérő sporttárs a reggelekről és az új állványzat is megvan, így adott volt, hogy a fényszóró magasságát is ellenőrizzem, mert állandóan villog szembe, de csak ő. Mondanom sem kell egy microcarról van szó. A péntek este volt a megfelelő, sötétedés elött össze is állítottam az installációt, mivel a két emelő nem egyformán emel, így a hátsóba beraktam és az első kerék alát deszkát raktam olyan magasat, mint amennyivel magasabban van a hátsó kerék a földtől.

img_5534.jpeg

Kimérve a garázsajtótól az 5m, jöhet a sötét

Feljelöltem a magasságot és nem is kellett megvárnom a teljes sötétséget, hála a garázsajtó színének, s szerintem rendben is van a magassága.

img_5536.jpeg

Nem nyúltam hozzá, barátunk így járt, villoghat, ha akar

Szombaton kimaradt a kalandozás, volt más egyéb tennivaló bőven, de vasárnap rávettem magam egy nagyobb karikára, minden jó időt ki kell használni még ami maradt ebben az évben. Az útvonalterv már megvolt a fejemben régen, Langbathsee, Gmundnerberg, majd Attersee nyugati oldala, ezek kimaradtak a szezonban, de meg akartam nézni mindenképp, plusz pár utat is bejárni ahol nem jártam, de láttam a térképen. Persze Gmunden után a Traunsee partján a forgalom be volt állva, szokás szerint, de Altmunster után azért lehetett úgyahogy haladni. Ebenseenél kezd el emelkedni az út és be is szűkül, hagytam is, hogy a csikicsukiban egy autós szépen menjen elöttem, felfogja a szembejövőket legalább :D . A tavat imádom, pár kemény arc még fürdött is benne, a parkoló tele, ami nem volt meglepő. Az egyik sarokban, ahova autók már nem tudnak beállni, találtam helyet egy kollegával.

fullsizerender_1.jpeg

Mivel ide egy út hoz fel, azon is mentem vissza, Gmunden irányában folytatva, majd felmásztam a Gmundnerbergre. Ott voltak emelkedők rendesen, de megérte még útközben is megállni (hogy a kis tyúk is tudjon hülni).

img_5576.jpeg

Majd fentről a hegytetőről a kilátás.

fullsizerender_2.jpeg

Lent a Traunsee, szemben a Traunstein, háttérben meg még sokan mások :D

Na de innen jött az újdonság, félig legurultam, majd irány a hegyek közötti kellemes kanyargós úton az Attersee, s talán az egyik legszebb kilátású pihenőhelyet is találtam meg.

img_5581.jpeg

Itt volt egy pad is, úgyhogy feltankoltam magam, a mindig hűséges társaimmal.

fullsizerender_3.jpeg

Márkák találkozása, avagy a kalóriákat is pótolni kell, igaz az egyikben nincs :D

Legurulva Atterseehez, onnan megint a tötyörgés jött és nem a sok helyen lévő 30-as, 50-es táblák miatt, hanem a vasárnapi autósoktól, akik azt se tudják az autójuk körül mi történik. Szerencsére nem volt necces szitu sem, nemhogy komolyabb, csak elszomorító egyes emberek figyelmetlensége, vagy nem is tudom mi ez.

Mindegy, gyönyörködtem a kilátásban, rengeteg vitorlás volt a tavon, háttérben a hegyek, napsütés, kanyargós utak, nem is álltam meg fényképezni, csak élveztem az egészet. A tavat elhagyva hazafele már jobban lehetett haladni, s Traunfallnál egy kisebb motoros csapatot utol is értem. Mellékútról kanyarodtunk volna ki a főútra, de a nagy forgalom miatt várni kellett és hát az egyik kollega nem bírta ki, hogy a hídon ne füstöltesse a gumiját, amit mondjuk soha nem értettem mire jó … Ő dolga, csak ugye ilyenek miatt vannak a motorosok lehülyézve, mert általában általánosítanak csak az emberek. Ahogy kikanyarodtak, szinte fénysebességgel eltüntek előlem szerencsére, aztán azt a tíz km-t meg (ahogy eddig) a saját kis tempómban lenyomtam és nettó 3 óra, 166km lett. 

Gyűlnek a km-ek, de még remélhetőleg egy komolyabb túra idén bele fog férni, talán a jövő szombaton, ha az időjárás még alkalmas lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://dannner.blog.hu/api/trackback/id/tr5918211409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása