zöldfülű negyven felett

zöldfülű negyven felett

Túlléptük a 200-at!

2023. július 16. - zöldfülű negyven felett

A cím egyből két témát is érint. Az egyik, ami talán rövidebb lélegzetvételű, hogy a július 9-ei (szülinapos) bejegyzésemet blog.hu csapata méltónak találta, hogy kirakja a főoldalra és azóta 230+ nézettséget tett meg, ez a nagy szám (a normál poszjaim 10-20 körüliek) nélkülük nem jöhetett vona létre és örülök neki.

A másik 200-as már a motorozáshoz köthető. Nyilván nem 200kmh-t léptem túl, ez nagyjából a kis 125-ös tyúkkal a lehetetlen kategóriába esne :D . A tegnapi karikán, ha két részletben is, de távolságra meghaladtam a 200km-t.

img_5065.PNG

Ilyen szép karika lett, rengeteg új utat felfedezve

Délután indultam és pont mire lement a Nap értem haza. Igaz közben újra kinéztem Bad Goisernbe, ahol ma volt a verseny napja, de többen megállapítottuk külön-külön, hogy bizony jóval kevesebb induló volt, mint tavaly. Sebaj, nem a mi bajunk.

Felpattantam a kis mocira, aztán csak kapaszkodtam kormányba, mert jöttek a hegyek és csórikám 70-nél jobban nem nagyon tudtam gyorsabban felmenni a hegyre, ha jól emlékszem vagy 10%-os is volt az emelkedő, nem csodálom, hogy szenvedett csórikám, ilyen hegyeken:


img_5059.jpg

A nagy hegyek között csodálatos volt a panoráma, de nem akartam minden kilométeren megállni fotózni, meg hát a kanyarokat is élvezni kellett, már amennyire én tudok kanyarodni. Pont ma néztem meg, kb. 2500km-t motoroztam, de ugye ez az első szezonom, szóval még bőven kezdő vagyok (és még jó darabig leszek is).

Lienzen fele teljesen új volt az útvonal, de direkt amiatt akartam arra menni, volt egy elég hosszú sík terület is, de kétoldalon gyönyörű hegyekkel, az egyik olyan volt, mintha valaki beleharapott volna :D

img_5060.jpg

Mielőtt beértem volna a városba, volt is egy kút, hol mondom biztos ami biztos megtankolok, ki tudja hol lesz még, ha tele van a tank, az mindig jó. Meg egy csoki személyében vacsorát is találtam, másra nem is lett volna kapacitásom. Persze gps, térkép nélkül mentem, így ahol el akartam kanyarodni Wels fele kicsit tovább mentem, de nem nagy kerülő volt. Aztán jött egy nagy mászás, ahol megint nem nagy tempót mentem, de legalább jó sok kanyarral. Lefele volt is egy pihenő, ahol azért felöltöztem és a napszemüveget is elraktam, mert a Nap már kezdett a hegyek közé bújni.

img_5063.jpg

Innen az autópályáig ismertem az utat, mert a pálya Graz felé bebújik a hegybe és fizetni kell érte, ha arra kell mennünk és nem sietünk, akkor inkább ezt a panorámautat választom kocsival.

Mint fent is említettem a legjobbkor értem haza, még világos volt kicsit, de a Nap már lement, s pénteken nem csináltam képet róla, de nagyon meglepődtem, hogy a kezelőszervek világítanak, jó, én sosem motoroztam, nekem meglepő volt és örültem azért neki :) (az élet apró örömei).

img_5064.jpg

Összességében örültem, hogy egy ilyen nagy kanyart tudtam tenni, garmin szerint 505kcal-t égettem el közben, bár biztos pontatlan, de nyilván több, mint a kocsiban ülve és úgy megtenni :) . 

A bejegyzés trackback címe:

https://dannner.blog.hu/api/trackback/id/tr7618168071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása