zöldfülű negyven felett

zöldfülű negyven felett

Hűvösödnek a napok, én is lassulok, a kedv is csökken

2023. október 07. - zöldfülű negyven felett

A munkába járáson kívül nem igazán megyek így a szezon végén motorral sehova, múlt pénteket kivéve. Akkor elugrottam még a viszonylag meleg időben a motoros boltba Traunba, mert csak izgatja a fantáziám, hogy kihúzzak egy usb csatlakozóban végződő kábelt a navinak. Igazából ilyen téren úgy érzem nehéz eset vagyok, mert ami ott volt, nem tetszett egyik sem. Olyat nem akarok, amit a kormányra kell szerelni bumszli, aztán a kábeleket meg nézegetni kell. Az elrejtős verzió meg kissé nehézkes megoldás, mert csak a tank borítását megfúrva lehet összekendácsolni, de azon kb 1cm2 sík felület sincs a kormány környékén. Így amik ott voltak a boltban, nem jött haza egyik sem velem. A matekolás megy tovább, de tavaszig van időm hozzá bőven, bár úgy néz ki egy rejtett megoldás lesz, a neten egy gumis dugóval rendelkező csatlakozót találtam, amit valahova a váz csövéhez elbújtatva oda tudok rögzíteni és ha nem kell nem látom, ha kell, akkor úgyis hosszabb túra miatt kell, akkor meg szerintem leguggolva lehet csatlakoztatni a kábelt és máris van áram a gps-nek.

De ha már ott voltam, azért körbenéztem, s megnéztem a kedvenc próbamotoromat is, ahol anno a nadrágot teszteltem vásárláskor, egy igazi műszer:

img_5922.jpeg

Honda CBX550F, valamelyest egyidősek vagyunk

Pár apró vicces és/vagy haszontalan dolgot láttam, aminek tudnék örülni, de nélkülük is elvagyok, s mivel annak ellenére, hogy KTM-et hajtok, a szívem a Hondához húz, ez esetleg a jövőben helytálló lehet:

camphoto_684387517.jpeg

Ehhez nem kell mit hozzáfűzni :)

Üres kézzel, még naplemente előtt egy órával nagyjából, elindultam hazafele irányába, de egy kitérőt mindenképpen akartam tenni, ha már a környéken járok, gondoltam érkező, vagy induló gépet kis eséllyel láthatok, de kinézek a linzi reptérre. A parkoló, mint általában, szinte üres volt, de a fedett részen állt egy KTM Adventure, de nem emiatt jöttem. Megálltam, felmentem a tetőre a kilátóra, a placcon pár egy kis, talán 737-es Boeing állt, meg néhány biznisz jet, egy helikopterrel. Csend volt, s a nyugalom az jót tett péntek estére.

img_5926.jpeg

Sajnos a hegyeink a háttérben nem látszanak, nagyon picik a képen

Tovább indulva a repteret kikerülve, egy raktárnál szorgosan oltottak a tűzoltók, érdekes látvány volt, de csak amiatt álltam meg ott, hogy levegyem a napszemüvegem, mert indokolatlanná vált. Sajnos még felhős időben is sokszor kell, mert akkor is hunyorgok. Welset elhagyva, a mellékutakon jöttem, ott már elég hűvös volt, s szinte rám is esteledett, de legalább nem volt forgalom sem.

img_5928.jpeg

A vízszintest meg a párhuzamosságot nem találtam meg :D

Innen már csak pár km volt hazáig, de ezt meg kellett örökíteni, sajnos ugyan a színeket nem teljesen adja vissza a kép, de talán azt el lehet képzelni :) .

A következő hetek már csak tényleg az ingázás lesz, főleg, hogy az oldajcsere óta lassan lecsavartam az 5000km-t, ami a peridódus, s idén már nem akarnám lecserélni, majd jövő szezon elején. A hónap utolsó napján legkésőbb úgyis be kell vinnem a rendszámot a hivatalba, onnan már csak emelőn lesz a gép egész holtszezonban. A kábelen kívül még van tervem, de az egy másik történet.

A bejegyzés trackback címe:

https://dannner.blog.hu/api/trackback/id/tr418229661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása